پیلینگ همان طور که از اسمش پیدا است یه روش لایه برداری درسطح پوست است که عمدتاً با ترکیبات اسید های میوه ای استفاده می شود و توسط شرکت های مختلف که در زمینه Aesthetics فعال هستند ساخته می شوند و باز هم براساس نیاز پوست در جوان سازی غلظت های مختلفی از این مواد وجود دارد که می تواند لایه برداری های سطحی، لایه بردای های متوسط و لایه برداری های عمیق ( در موارد چروک های زیاد ) انجام شود. نسبت به سایر روش های جوان سازی تقریباً روش ساده تر و روش ارزان تری است، همچنین برای بهبود اسکارهای جای جوش و آبله مرغان هم از پیلینگ هایی با ترکیبات TCA یا تری کلرواستواستیک استفاده می شود، دوره نقاهتاین روش معمولاً از 5 تا 7 روز است اما در مواردی که پیلینگ های خیلی سطحی و ملایم انجام شود دوره نقاهت 2 تا 3 روزه خواهیم داشت.

روش پیلینگ هم مانند سایر روش ها نیاز به تکرار دارد و معمولاً 3 تا 5 جلسه باید انجام شود تا حدود 50% تا 60% تا بتواند موثر باشد. ممکن است در حین انجام درمان سوزش خفیفی را در ناحیه ی تحت درمان احساس کنید که معمولا بعد از ۳۰ دقیقه بر طرف میشود. ممکن است پزشک متخصص درمان همزمان میکرودرم ابریژن به همراه پیلینگ را برای شما تجویز کند که این روش به علت لایه برداری که بر اثر میکرودرم انجام میشود اثر پیلینگ را عمقی تر میکند. تشخیص درمان های همزمان با پیلینگ برای نتیجه گیری بهتر را میتوانید به پزشک متخصص بسپارید.

کلینیک زیبایی آوان با بهره گیری از علم روز دنیا و دراختیار داشتن بهترین دستگاه ها و استفاده از با کیفیت ترین متریال مصرفی زیر نظر پزشکان متخصص و مجرب مجموعه آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. لطفاً برای مشاوره واطلاع از قیمت ها با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمائید.

 

نویسنده مقاله: خانم دکتر نبوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.