لیفت با نخ دکتر نازنین سادات نبوی

Thread Lift یا لیفت با نخ یکی از روش های جوان سازی است که در این روش از نخ ها با جنس های مختلفی استفاده می شود، این نخ ها توسط تکنیک های مشخصی براساس نوع نخ توسط پزشک ،زیر پوست گذاشته می شود و در محل فیکس می شوند، این نخ ها قابلیتی دارند که بعد از گذاشتن در محل هم باعث کشیدگی پوست به سمتی می شوند که نخ در واقع جهت داده شده و ایجاد لیفتینگ در پوست می کنند و هم باعث ایجاد کلاژن سازی می شوند. امروزه برای رنج سنی بین 45 تا 55 سال معمولاً تحت بی حسی موضعی نخ کار گذاشته می شود و باعث کشیدگی  و لیفتینگ پوست با روش غیر جراحی می شود.

لیفت با نخ دکتر نازنین سادات نبوی

لیفت با نخ از نظر دکتر نازنین سادات نبوی دوره نقاهت خاصی ندارد، اما یک تورم خفیفی یکی دور روز بعد از انجام کار در پوست مشاهده می شود و ممکن است در محل های ورود و خروج هم کبودی دیده شود. یک لیفتینگ ملایمی ایجاد می کند که برای بعضی از افراد کاملاً خوشایند و قابل قبول است، همچنین باید گفت که لیفتینگ نخ با روش غیر جراحی می تواند با روش های دیگری مانند تزریق فیلر نیز همراه باشد تا بتواند نتیجه بهتری ایجاد کند.

 

شیوه های غیرجراحی زیادی برای لیفت پوست ابداع شده که با توجه به شرایط  سنی و به نسبت افتادگی پوست هر شخص ،با تشخیص پزشک می توان انجام داد. کلینیک آوان با بهره گیری از علم روز دنیا و در اختیار داشتن دستگاه های روز دنیا با استفاده از بهترین مواد مصرفی دارای تاییدیه زیر نظر پزشکان متخصص و مجرب مجموعه آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. لطفاً برای مشاوره و اطلاع از قیمت ها با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمائید. 

 

نویسنده مقاله: خانم دکتر نازنین سادات نبوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.