هایفوتراپی دکتر نازنین سادات نبوی

یکی از روش های جوان سازی که طی 10 ، 20 سال گذشته تکامل پیدا کرده و ایمن بودن و SAFE بودن آن به اثبات رسیده است هایفوتراپی است. هایفو مخفف High -intensity focused ultrasound که با استفاده از امواج اولتراسوند فوکوس شده و متمرکز در نواحی تعیین شده و مشخصی بر روی پوست کار می کند این روش هم یک روش تخصصی است و نام دیگر آن لیفتینگ صورت بدون جراحی است. این روش با توجه به اینکه درد زیادی ندارد و آثار جانبی هم برای پوست ایجاد نمی کند بسیار مورد توجه افراد است برای جوان سازی قرار می گیرد.

معمولاً سالانه باید انجام شود و در موارد خاصی که پزشک صلاح بداند شش ماه یک بار جهت جوان سازی برای بیمار توصیه می شود. در روش هایفو به عمقی ترین لایه های پوست و حتی فاسیا روی عضله یا SMAS دسترسی داریم تا جایی که امواج گرمایی ایجاد شده درآن نواحی باعث انقباض عضلات زیرین و خود به خود باعث کشیدگی و لیفت پوست می شود.

 

عوارض انجام هایفوتراپی

این روش عوارض خاصی را ندارد و تنها ممکن است مقداری تورم خفیف، درد خفیف در زیر عمق پوست و یا گزگز گذرا در بعضی از نواحی پوست باشد و فرد بلافاصله بعد از انجام کار می تواند به کارهای روزمره خود بازگردد. لازم به ذکر است که در این روش نمی توان تمام مشکلات پوست را حل کرد و معمولاً همراهی این روش با پرکننده ها یا فیلرها و همچنین مزوتراپی، بوتاکس می تواند جوان سازی را به بهترین نحو ممکن در صورت فرد ایجاد کند.

چه افرادی نمی توانند هایفوتراپی انجام دهند ؟

افردای که باطری قلبی دارند

 

افرادی که آریتمی قلبی دارند

 

افرادی که تبخال  فعال دارند

 

افرادی که ایمپلنت ها یا پروتز در صورت دارند (کسانی که دچار شکستگی شده اند و پلاتین در صورت کار گذاشته شده است)

 

پزشک متخصص باید حتماً هنگام گرفتن شرح حال از موارد ممنوعیت و مجاز بودن این کار مطلع شود.

 

کلینیک زیبایی آوان با بهره گیری از دستگاه های روز دنیا و استفاده از بهترین مواد مصرفی دارای تاییدیه زیر نظر پزشکان متخصص و مجرب مجموعه آماده ارائه خدمات زیبایی و درمانی به شما عزیزان می باشد لطفاً برای مشاوره و اطلاع از قیمت ها با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمائید.

 

نویسنده مقاله: خانم دکتر نبوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.