نکات مهم زیبایی دکتر نازنین سادات نبوی

در بحث Aesthetics و زیبایی نکات مهم و قابل توجهی وجود دارد که به آن می پردازیم : در صورت تمام افراد یک Asymmetry یا عدم تقارن وجود دارد که این حتی به دوران جنینی فرد برمی گردد. مثلاً هر فردی ممکن است در دو طرف صورت کاملاً یکسان و به یک اندازه نباشد قسمتی از ابروها و چشم پائین تر از طرف دیگر باشند یا قسمتی از گونه حجم کمتری داشته باشد، قسمتی از خنده عمق بیشتری داشته باشد یا حتی تقارن لب ها در دو طرف به اندازه کافی نباشد. توصیه می شود در این جور موارد حتماً در روش های جوان سازی سعی در اصلاح عدم قرینگی نداشته باشید، چون این عدم قرینه بودن به بافت های عمقی، زیرین و استخوانی فرد نیز مربوط می شود.

 

نکته دوم:  اگر کسی بیشتر از 50 بسته سیگار در طول یک سال استفاده کند 5 برابر بیشتر از سن خود دچار چروک می شوند، یعنی اگر فردی بیشتر از 50 بسته سیگار در سال استعمال کند، اگر 40 ساله باشد یک فرد 45 ساله دیده خواهد شد.

 

نکات مهم زیبایی دکتر نازنین سادات نبوی

 

نکته سوم: هر چقدر BMI فرد یا Body mass Index ( شاخص توده بدنی ) فرد کمتر باشد فرد پیرتر به نظر می رسد بنابراین افرادی که خیلی لاغر هستند ممکن که سن ظاهریشون یه مقدار مسن تر به نظر برسد به ازای هر دو واحد Body mass Index، فرد یک سال پیرتراز سن واقعی خود نشان داده خواهد شد.

 

نکته چهارم : طبق تحقیقات ازدواج کردن باعث طول عمر افراد و همین طور جوان تر ماندن آن ها می شود که این بررسی ها در سطح ژنتیکی و کروموزمال هم ثابت شده است، که در هر سلول و زنجیره های  DNA افراد چیزی به نام تلومر وجود دارد که ازدواج باعث افزایش طول تلومر ها می شود.

نکته پنجم : افرادی که سن بالاتر از 60 سال دارند، افرادی که شل پوستی زیاد دارند و افرادی که الاستوز سولار زیاد دارند یعنی کسانی که سال ها در معرض تماس آفتاب بوده اند و محافظت کافی انجام نداده اند و دچار شل پوستی زیاد هستند، این افراد کاندید خوبی برای بوتاکس نیستند به دلیل اینکه روش بوتاکس برای این افراد نمی تواند منتهی به نتیجه زیبایی خوبی باشد.

برای اینکه روش های جوان سازی بهترین نتیجه را در بر داشته باشید همیشه باید به ارزیابی پزشک متخصص در این زمینه توجه کرد و روش های ترکیبی را برای جوان سازی مد نظر داشت تا در کل در همه ی نواحی صورت به یک جوان سازی همگن و متناسب و هماهنگ برسیم.

کلینیک زیبایی آوان با در اختیار داشتن بهترین دستگاه های روز دنیا و استفاده از بهترین متریال مصرفی زیر نظر پزشکان متخصص و مجرب مجموعه آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. لطفاً برای مشاوره و اطلاع از قیمت ها با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمائید.

 

نویسنده مقاله: خانم دکتر نبوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.