یکی  روش های موثردر جوان سازی مزوتراپی است. مزوتراپی ها از محلول های مختلف دارویی هستند که در ابتدا توسط کارخانجات داروسازی ساخته شده اند و بعد از اینکه مورد استقبال و اثر گذاری زیاد قرار گرفته اند توسط شرکت هایی که در حوزه Aesthetics و زیبایی هستند نیز توسعه بیشتری پیدا کرد و روی مواد مفید و تغذیه کننده پوست مطالعاتی انجام شد تا به صورت مولکول ها و فرمول های ایمن برای تزریق زیر پوست مورد استفاده قرار بگیرند.

 

 

 

از جمله موادی که در مزوتراپی مورد استفاده قرار می گیرند: هیالورونیک اسید ها، انواع ویتامین ها (یتامین C – ویتامین A – ویتامینE )، اسیدهای آمینه های که در ساخت کلاژن نقش دارند، عصاره های گیاهی که می توانند باعث شفافیت پوست شوند و انواع آنزیم ها و یا مواد دیگه ای که می توانند در پروسه ی بازسازی پوست موثر باشند، توسط پزشک مستقیماً داخل پوست و یا به زیر محلی که دچار ضایعه است تزریق می شود.

 

انواع مزوتراپی

انواع مواد مزوتراپی که در این زمینه وجود دارد مزوتراپی هایی که برای جوانسازی هستند، مزوتراپی هایی که برای روشن کنندگی پوست هستند، مزوتراپی های که برای آبرسانی پوست هستند. بنابراین براساس بیمار و کیس توسط پزشک نوع ماده مزوتراپی انتخاب و انجام می شود.

 

مزوژل ها

علاوه بر مواد مزوتراپی امروزه مزوژل ها هم مورد استقبال افراد برای جوانسازی قرار گرفته اند. مزوژل ها ترکیباتی قوی تر و غلیظ تر از مزوتراپی هستند و درعین حال ژل یا فیلر نیستند به همین دلیل مزوژل های می توانند برای جوانسازی کل صورت در هر ناحیه ای که مورد نیاز باشد استفاده شود و باعث شفافیت، درخشندگی، بهبود خاصیت ارتجاعی پوست، بازسازی، تحریک متابولیسم و سم زدایی در لایه های مختلفی پوستی شوند که در نهایت باعث رضایت فرد از انجام کار شوند.

 

تعداد جلسات مورد نیاز

در روش مزوتراپی نیز مانند سایر روش ها به  تعداد جلسات متعدد نیاز است و بر اساس نظر پزشک و میزان نیاز پوست فرد انجام می شود.

 

کلینیک زیبایی آوان با در اختیارداشتن بهترین دستگاه های روز دنیا و استفاده از بهترین متریال مصرفی دارای تاییدیه زیر نظر پزشکان متخصص و مجرب مجموعه آماده ارائه خدمات زیبایی و درمانی به شما عزیزان می باشد. لطفاً برای مشاوره واطلاع از قیمت ها با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمائید.

 

نویسنده مقاله: خانم دکتر نبوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.