لیزر موهای زائد انقلابی در امور زیبایی به پا کرده است و تقرییاً می توان گفت از محبوب ترین کارهای زیبایی محسوب می شود که متقاضیان بسیار زیادی دارد. موهای زائد بدن ممکن است در هر نقطه از بدن ایجاد شود: صورت، گردن، چانه، سینه، شکم و … که معمولاً بر اثر مشکلات هورمونی ایجاد می شود. اما امروزه موهای دست و پا و ناحیه تناسلی نیز جزء موهای زائد به شمار می آید زیرا برای افراد به خصوص بانوان خوشایند نیست. روش های سنتی و قدیمی  از بین بردن موهای زائد نیز بسیار دشوار و زمان بر است در عین حال نیز نتیجه دلخواه را به همراه ندارد. لیزر موهای زائد بازو نیز طرفداران زیادی دارد زیرا در برخی افراد در این قسمت موهای ضخیم و سیاه باعث می شود تا نتوانند لباس دلخواه خود را بپوشند و اعتماد به نفس خود را به خاطر این موضوع از دست می دهند، بنابراین یکی از بهترین راه حل های از بین بردن موهای زائد این قسمت انجام لیزر می باشد.

لیزر موهای زائد بازو

لیزر موهای زائد بازو

لیزر موهای زائد دست شامل لیزر کردن و از بین بردن موهای دست ساعد، آرنج و بازو است. با انجام لیزر در جلسات اولیه حجم موها کم می شود و بعد از به اتمام رساندن دوره و جلسات، دیگر مویی رشد نخواهد کرد.

عملکرد لیزر موهای زائد بازو

پرتوهای لیزر به پوست ناحیه مورد نظر تابیده می شود و جذب ملانین پوست می شود. و در نهایت با آسیب رساندن به  فولیکول مو موجب نابود کردن آن می شود و دیگر مویی نمی تواند رشد کند.

اقدامات لازم قبل از انجام لیزر موهای زائد بازو

قبل از مراجعه نباید از وکس و اپیلاسیون استفاده شود.

اگر از کرم های بی حسی موضعی استفاده می کنید قبل از لیزر حتماً آن را بشوئید.

قبل از مراجعه حتماً باید ناحیه را شیو کنید.

از گرفتن حمام آفتاب و رفتن به سولاریوم و برنزه کردن پوست خودداری کنید. 

مراقبت های لازم بعد از انجام لیزر موهای زائد بازو

استفاده از کرم های ترمیم کننده و تسکین دهنده بلافاصله بعد از لیزر

از قرار گرفتن طولانی و مستقیم زیر نور خورشید اجتناب کنید.

تعداد جلسات مورد نیاز

تعداد جلسات مورد نیاز با توجه به نوع پوست، رنگ پوست و مشکلات هورمونی فرد متغییر است، اما معمولاً بعد از چند جلسه تراکم موها کم می شود و بعد از اتمام دوره که معمولاً 8 جلسه به طول می انجامد نتیجه دلخواه بدست می آید.

فاصله بین جلسات لیزر چقد است

معمولاً جلسات اول یک ماه و بعد از آن با فاصله زمانی 2 ماه انجام می شود  و در نهایت بعد از اتمام دوره نیز باید حداقل یک بار در سال انجام شود.

مزایای لیزر موهای زائد بازو

رهایی از روش های سنتی از بین بردن موهای زائد

نتیجه گیری در کمترین زمان

روشن شدن و لطافت بیشتر پوست

بدون دوران نقاهت و بدون عوارض می باشد.

بدون محدودیت سنی است و هر تایپ پوستی می تواند  لیزر موهای زائد را انجام دهد.

عوارض لیزر موهای زائد بازو

معمولاً اگر در مراکز معتبر انجام شود هیچ گونه عوارضی بجز قرمزی و التهاب اولیه بعد از انجام لیزر به همراه نخواهد داشت که البته بعد از چند ساعت از بین خواهد رفت، اما اگر در مراکز غیر معتبر و به دست افراد غیر متخصص انجام شود ممکن است فرد دچار عوارضی مانند: سوختگی، ایجاد لک، تاول، اسکار و حتی رویش مجدد موها شود. اگر بعد از لیزر دچار عوارض شدید یا نتیجه لازم را بعد از اتمام جلسات حاصل نشد حتماً به پزشک مراجعه کنید.

لیزر موهای زائد بازو و یا هر نقطه ای دیگری از بدن باید با بهترین دستگاه لیزر انجام شود، الکساندرایت کندلا  از بهترین دستگاه های موجود در دنیا می باشد. می توانید با مراجعه به مراکز معتبر  و انجام تعداد جلسات مورد نیاز به نتیجه مطلوب برسید و از شر موهای زائد خود خلاص شوید.

کلینیک زیبایی آوان با در اختیار داشتن دستگاه های روز دنیا و استفاده از متریال مصرفی با کیفیت و دارای تاییدیه زیر نظر پزشکان متخصص و مجرب مجموعه، آماده ارائه خدمات زیبایی و درمانی به شما عزیزان می باشد. لطفاً جهت مشاوره و اطلاع از قیمت ها با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمائید. برای مشاهده مقالات تقویت مو و درمان ریزش مو به سایت هیر آوان مراجعه فرمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.