ژاپنی ها همواره با پوست زیبا شناخته می شوند و به همین دلیل جوان تر از سن خود نشان می دهند. اما سوال اینجاست که راز زیبایی پوست ژاپنی ها در چیست.

راز زیبایی پوست ژاپنی ها

ویتامین C: این ویتامین در رژیم ژاپنی ها نقش مهمی دارد، در رژیم روزانه آن ها پرتغال وجود دارد که موجب از بین رفتن لک ها و یکدست شدن پوست می شود.

لوبیای قرمز: ژاپنی های از نوعی لوبیای قرمز به نام AzuKi استفاده می کنند که قدمت آن به چند قرن می رسد آنها از این لوبیا به عنوان ماسک استفاده می کنند.

راز زیبایی پوست ژاپنی ها

سبوس برنج کومنوکا: این نوع سبوس باعث پیشگیری از چین و چروک شده همچنین موجب تغذیه پوست می شود و در از بین بردن حلقه ی سیاه دور چشم موثر است.

مصرف ماهی: یک از دلایل اصلی ترین راز زیبایی پوست ژاپنی ها، مصرف زیاد ماهی در رژیم غذایی آن هاست، ماهی ها سرشار از امگا 3، ویتامین ها، پروتئین ها و مواد مغذی هستند که اکثر مردم از آن به مقدار کافی استفاده نمی کنند. طبق مطالعات انجام شده مشخص گردیده است که افرادی که به طور منظم از ماهی استفاده می کنند کمتر در خطر ابتلا به بیماری ها و سکته های قلبی و مغزی قرار می گیرند.

چای سبز: چای سبز به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی که دارد روند پیری را کند می کند و کیفیت پوست را بالا می برد یکی دیگر از رازهای زیبایی پوست ژاپنی ها نوشیدن چند فنجان چای سبز در روز است.

مصرف روغن های خالص: ژاپنی ها برای تمیز کردن پوست خود از روغن های خالص و طبیعی استفاده می کنند که یکی از ضرورت های زندگی آنها محسوب می شود و یکی از رازهای زیبایی پوست ژاپنی ها می باشد. البته قبل از استفاده از روغن های خالص حتماً باید آن را تست کنید تا مطمئن شوید به آن آلرژی ندارید.

استفاده از گیاهان طبیعی: زنان در ژاپن معمولاً با استفاده از ژلی شفاف پوست خود را اسکراب یا لایه برداری می کنند، با این کار سلول های مرده پوست را حذف کرده و به پوست اجازه نفس کشیدن می دهند.

درمان آکنه به شکل طبیعی: برای از بین بردن جوش یا آکنه صورت از مواد طبیعی استفاده می کنند، موادی مانند: روغن درخت چای و روغن زردچوبه، که موجب کاهش التهابات، متعادل کردن چربی پوست و از بین بردن باکتری ها می شود.

روغن گل کاملیا: نام یک روغن باستانی است که به روغن دانه چای نیز معروف است و پیشینه تاریخی دارد، منبع طبیعی ویتامین های A و B می باشد و همچنین سرشار از آنتی اکسیدان است. دارای خواصی چون: نرم کنندگی قوی، رطوبت رسانی بالا، از بین بردن چین و چروک ها و درمان خشکی پوست می باشد.

پیاده روی: ژاپنی ها مردمی آگاه از سلامتی خود هستند آن ها معتقدند پیاده روی منظم موجب لیفت و سفتی پوست می شود، قطعاً پیاده روی منظم تاثیر مثبتی روی سلامتی بدن از جمله تقویت قلب و پیشگیری از آلزامیر دارد. این ورزش در هر سنی و با هر توانایی قابل اجرا می باشد.

ماهی درمانی: روشی جالب دیگر که باعث زیبایی پوست ژاپنی ها می شود و برای از بین بردن سلول های مرده پوست انجام می شود، این است که پاها را در یک حوضچه پر از ماهی (بدون دندان) فرو می برند و ماهی ها با مکیدن پا، آن را لایه برداری می کنند، این روش ایجاد حس خوبی مانند ماساژ نیز به فرد می دهد. در این روش افراد در هفته سه مرتبه و هر جلسه 20 دقیقه فیش تراپی انجام می دهند.

ماساژ صورت یک از رازهای زیبایی پوست ژاپنی ها

ماساژ صورت به طور روزانه باعث بیشتر شدن گردش خون در پوست شده و موجب کلاژن سازی بیشتر خواهد شد. ژاپنی ها این کار را با دو انگشت وسط و اشاره انجام می دهند و این کار را به شکل دورانی انجام می دهند، این کار علاوه بر سلامت پوست باعث ریلکس شدن ماهیچه های صورت نیز می شود.

ژاپنی ها علاوه بر انجام کارهای ذکر شده یک روتین پوستی منظم را نیز انجام می دهند. روتین پوستی مناسب عبارت است از: تمیز کردن پوست، زدن سرم آبرسان، استفاده از مرطوب کننده، استفاده از کرم دور چشم، استفاده ازضد آفتاب ها و استفاده از کرم های شب، بله راز زیبایی پوست ژاپنی ها در رعایت رژیم غذایی سالم در کنار فعالیت بدنی و استفاده از مواد طبیعی می باشد.

کلینیک زیبایی آوان با دراختیار داشتن دستگاه های روز دنیا و استفاده از متریال مصرفی با کیفیت و دارای تاییدیه زیر نظر پزشکان متخصص و مجرب مجموعه، آماده ارائه خدمات زیبایی و درمانی به شما عزیزان می باشد. لطفاً جهت مشاوره و اطلاع از قیمت ها با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.