لیزر موهای زائد آقایان

از بین بردن موهای زائد بدن کاری زمان بر و دشوار می باشد که اغلب افراد با آن درگیر هستند با اطمینان می توان گفت لیزر موهای زائد بهترین راه از بین بردن موهای زائد می باشد. درست است که بیشتر تقاضا در این مورد به خانم ها اختصاص دارد اما باید گفت این روش برای آقایان نیز بسیار کاربردی است.

 

 لیزر موهای زائد آقایان

 

لیزر موهای زائد آقایان چیست ؟

لیزر روشی است که به وسیله اشعه  یا پرتو روی فولیکول مو (ریشه مو) تابیده می شود و آن را تخریب کرده و دیگر مویی رشد نمی کند. و این آسیب تنها به فولیکول مو است و به دیگر قسمت های پوست هیچ آسیبی وارد نمی شود. اما کاربرد لیزر موهای زائد مردان چیست ؟ به غیر از قسمت شرمگاهی یا زیر بغل که می تواند مانند خانم ها لیزر شود و از شر شیو کردن این نواحی پردردسر خلاص شد، کاربردهای دیگری نیز برای آقایان دارد از جمله :

لیزر موهای زائد آقایان برای کمتر شدن تراکم مو در مردان پرمو

بدن برخی از مردان بیش از اندازه پرمو می باشد  و این مساله برای آن ها آزار دهنده است نواحی مانند سینه و شکم ، که می توانند با استفاده از لیزر موهای زائد از آن رهایی پیدا کنند. البته این به این معنا نیست که بخواهند کل موها را از بین ببرند بلکه هدف کم تراکم شدن آن است.

لیزر موهای زائد آقایان برای رفع مشکلات موهای زیر پوستی

موهای زائد آقایان به دلیل ضخامت زیاد گاهی اوقات زیر پوست می رود و موی زیر پوستی را ایجاد می کند که به آن التهاب کاذب ریش یا سودوفولیکولیت باربی می گویند و تنها چاره آن لیزر است. دلیل ایجاد آن این است که موهای آن ناحیه به سمت و سویی که می خواهند رشد می کنند و در بعضی موارد حتی از پوست نیز خارج می شود و رو به پائین در جای دیگر پوست فرو می رود و مشکلات زیادی از جمله زدن جوش های خوشه ای و التهاب را ایجاد می کند. افرادی که از موهای زیر پوستی به طور مکرر رنج می بردن لیزر گزینه ی مناسبی است.

فرم دادن و آنکادر کردن ریش

در بعضی از آقایان دیده می شود که ریش تا پایئن گردن و تا بالاتر از گونه ها ادامه دارد که این مشکل را نیز می توانید با لیزر موهای زائد رفع کنید و به شکل دلخواه و مورد علاقه خود انجام دهید و با این  روش دیگر نیازی به آنکادر کردن روزانه ندارید .

افرادی که دچار طاسی وسیع هستند

علاوه بر اینکه با لیزر موهای زائد آقایان می توان از شر موهای بدن خلاص شد در برخی افراد که بیشتر موهای سر آن ها ریخته است و موهای به صورت پراکنده رشد کرده است و همین طور به دلایل مختلف نمی خواهند کاشت مو انجام دهند یا کاشت مو برای آن ها مناسب نیست و یا حتی در برخی از موارد بعضی افراد علاقه به شیو کردن کامل موها دارند  و ترجیح می دهند دیگر موی روی سر آن ها رشد نکند لیز گزینه بی نظیری می باشد. 

لیزر موهای زائد آقایان برای افراد ورزشکار

افرادی که به طور حرفه ای ورزش می کنند خصوصا کسانی که در رشته پرورش اندام فعالیت می کنند برای بهتر دیده شدن عضلات باید دائماً در حال شیو کردن باشند و همین طور دیگر رشته های ورزشی مانند دوچرخه سواری که موهای بدن باعث تعریق بیشتردر آن ها می گردد و شناگران که جالب است بدانید حذف موها می تواند در بیشتر شدن سرعت آن ها تاثیر گذار باشد. به هر حال لیزر موهای زائد معجزه ای است که برای سهولت و راحتی هر چه بیشتر افراد آمده است تا آن ها را از شر روش های سنتی که اغلب موجب آسیب به پوست نیز می شود خلاص کند.

آیا لیزر موهای زائد آقایان خطرناک است؟

باید گفت خیر همان گونه که خانم ها را هیچ خطری تهدید نمی کند برای آقایان نیز بی خطر است. اما باید حتماً در مراکز معتبر و توسط تیم حرفه ای انجام شود تا دچار سوختگی و آسیب به پوست نشوید.

لیزر موهای زائد آقایان چند جلسه باید انجام شود؟

معمولاً 8 جلسه باید انجام شود با فاصله زمانی بین یک تا دو ماه، و البته تعداد جلسات بستگی به آن دارد که بخواهید به طور کامل موها حذف شود یا کم تراکم گردد.

توصیه های قبل از انجام لیزر موهای زائد آقایان

 

حتماً قبل از مراجعه نواحی مورد نظر را شیو کنید.

 

حتما بهداشت را رعایت کنید و نواحی کاملاً تمیز و پاکیزه باشد.

توصیه های بعد از انجام لیزر

زیر نور مستقیم خورشید قرار نگیرید.

 

تا 24 ساعت استخر و سونا نروید.

 

تا 48 ساعت ورزش و فعالیت سنگین نکنید.

لیزر موهای زائد آقایان علاوه بر اینکه موهای زائد آقایان را از بین می برد باعث می شود تا پوست لطیف تر و روش تری داشته باشند و آن ها را از شیو روزانه و طاقت فرسا خلاص می کند.

کلینیک آوان با در اختیار داشتن دستگاه های روز دنیا و استفاده از بهترین متریال مصرفی زیر نظر پزشکان متخصص و مجرب مجموعه آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. لطفاً جهت مشاوره واطلاع از قیمت ها با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.