داشتن پوست زیبا و بدون نقص آرزوی هر فرد است، اما برای رسیدن به پوست ایده آل باید به آن رسیدگی شود. گاهی اوقات برخی افراد برای بهبود کیفیت  پوست خود نمی توانند هزینه های بالا پرداخت کنند اما خبر خوش برای این افراد این است که می توانید با استفاده از ابزار ساده نیز کلاژن سازی در پوست را افزایش دهید و پوست خود را جوانسازی کنید. استفاده از درمارولر برای پوست که به آن غلطک پوستی نیز می گویند، می تواند کلاژن سازی در پوست را تحریک کند و میزان کیفیت پوست را بالا ببرد.

درمارولر چیست؟

ظاهر این دستگاه شبیه به یک ماساژور است که دارای یک سری غلطکی با تعداد بالایی سوزن ظریف روی پوست می باشد که با حرکت دادن سریع آن روی پوست موجب ایجاد منافذ های ریز روی پوست شده و در نتیجه کلاژن سازی و الاستین در پوست افزایش می دهد.

درمارولر برای پوست 

مزایای استفاده از درمارولر برای پوست

بالا بردن الاستین پوست

بهبود بافت پوست

بهبود جای اسکار زخم و جوش

شفافیت پوست

بهبود چین و چروک های سطحی

افزایش تاثیر مواد مزوتراپی

لیفت پوست

بسته شدن منافذ پوست

لایه برداری و بازسازی پوست

افزایش کلاژن سازی در پوست

درمان هیپرپیگمانتاسیون

درمان هیپرپیگمانتاسیون با درمارولر

هیپرپیگمانتاسیون عارضه ای است که در اثر تولید بیش از اندازه ملانوسیت ها  ( سلول های رنگدانه  ) ایجاد می شود و موجب تیرگی نامنظم در پوست می شود. این مشکل به دلایل مختلفی مانند:  برخی داروها، التهابات پوستی، قرار گرفتن های طولانی مدت و بدون محافظت زیر نور خورشید، اختلالات هورمونی و … به وجود می آید. درمارولر به درمان کمک کرده و استفاده از آن  قبل از محصولات روشن کننده می تواند اثر بخشی مواد را چند برابر کند.

مشکلات استفاده از درمارولر برای پوست

استفاده از این وسیله ساده نیز اگر به درستی انجام نشود ممکن است موجب بروز مشکلات متعدد پوستی شود، از این رو برخی پزشکان استفاده از آن را توصیه نمی کنند. مشکلاتی که ممکن است در اثر استفاده نادرست ایجاد شود عبارتند از:

ایجاد عفونت های پوستی به خصوص اگر به طور مشترک بین چند نفر استفاده شود بسیار بالا است.

ایجاد اسکار و کلوئید برای افراد مستعد

تشدید برخی بیماری های پوستی

طرز استفاده از درمارولر

ابتدا باید هم پوست و هم رولر را ضد عفونی و استریل کنید سپس دستگاه را به شکل عمودی روی پوست کشیده تا تمام پوست را پوشش دهد. بعد از اتمام کار می توانید از کرم های یا سرم های درمانی استفاده کنید. مدت زمان بهبودی در  رولر 0.25 میلی متر 1 روزه می باشد و استفاده از رولر 0.5 زمان بهبودی 2 تا 7 روز دارد.

مراقبت های بعد از استفاده از درمارولر برای پوست

از دستکاری زخم ها خودداری کنید.

تا چند روز از آب خیلی گرم برای شستشو استفاده نکنید.

حتماً از ضد آفتاب مناسب با SPF استاندارد استفاده کنید و هر 4 ساعت آن را تمدید کنید.

تا چند هفته از لایه بردار ها استفاده نکنید.

تا 24 ساعت آرایش نکنید.

زیر نور مستقیم خورشید قرار نگیرید.

چه افرادی نمی توانند از درمارولر استفاده کنند؟

افرادی که دچار التهابات پوستی هستند.

افرادی که دارای عفونت باز روی  پوست هستند.

افراد مستعد کلوئید

افراد مبتلا به دیابت شدید

افرادی که مبتلا به بیماری های خود ایمنی هستند.

افرادی که مشکلات انعقاد خون دارند.

افرادی که به سوزن های فلزی حساسیت دارند.

استفاده از درمارولر برای پوست گرچه مزایای فراوانی دارد و می تواند کلاژن سازی را تحریک کرده و  پوست را جوان سازی کند اما رعایت نکات ذکر شده در طرز استفاده و رعایت نکات بهداشتی بسیار حائز اهمیت است. هرگز فراموش نکنید درمارولر یک وسیله ی کاملاً شخصی است و نباید با دیگران به اشتراک گذاشته شود. در صورت داشتن مشکلات پوستی نیز نباید استفاده شود زیرا ممکن است باعث تشدید بیماری شود. بهتر است قبل از هر چیز با پزشک مشورت شود.

کلینیک زیبایی آوان با در اختیار داشتن دستگاه های روز دنیا و استفاده از متریال مصرفی با کیفیت و دارای تاییدیه زیر نظر پزشکان مجرب و متخصص مجموعه، آماده ارائه خدمات زیبایی و درمانی به شما عزیزان می باشد. لطفاً جهت مشاوره و اطلاع از قیمت ها با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید. برای مشاهده مقالات تقویت مو و درمان ریزش مو به سایت هیرآوان مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.