همان طور که می دانید پوست یکی از مهم ترین اعضای بدن است که بدن را درمقابل بیماری های مختلف محافظت می کند. اما به دلایل مختلف که مهم ترین آن افزایش سن است دچار افت و آسیب دیدگی می شود و میزان تولید کلاژن و الاستین کاهش پیدا می کند. اما برای به تاخیر انداختن علائم پیری و بهبود کیفیت  پوست می توانید از انواع مزوژل های جوانساز کمک بگیرید.

انواع مزوژل های جوانساز

مزوژل یا مزوفیلر از روش های نوین در علم پزشکی و زیبایی محسوب می شود که دارای ترکیبات موثر برای جوان سازی پوست می باشد. مزوژل ها حاوی آنزیم ها، پروتئین ها، مواد معدنی و گیاهی، اسید هیالورونیک، ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها می باشد. در تهیه مزوژل از غلظت بالای هیالورونیک استفاده شده است که خاصیت حجم دهی ندارند و هدف آن بازگرداندن جوانی و شادابی به پوست است.

کاربرد مزوژل ها

از بین بردن جای اسکار

بهتر شدن خاصیت ارتجاعی پوست

درمان چین و چروک های سطحی پوست به ویژه در ناحیه گونه و اطراف دهان

بهود درخشندگی و کیفیت پوست

آبرسانی به پوست

بسته شدن منافذ پوست

ترکیبات انواع مزوژل های جوانساز

ویتامین ها، کو آنزیم ها، آنتی اکسیدان ها، هیالورونیک اسید، آمینو اسیدها، مواد معدنی

چند نمونه از انواع مزوژل های جوانساز

مزوژل جالپرو

در دو  نوع به بازار عرضه می شود: کلاسیک و HMW ، افرادی که می خواهند از علائم پیری و مشکلات پوستی پیشگیری کنند نوع کلاسیک گزینه درست است، یعنی برای افراد جوان تر مناسب است. و اما افرادی که سن بالاتری دارند و پوست کم آبی دارند بهتر است از HMW استفاده کنند زیرا درصد هیالورونیک بالاتری دارد.

مزوژل پروفایلو

از اولین مزوژل های هیالورونیک اسید پایدار است که در ساختار پیوندهای شیمیایی آن از عناصر شیمیایی و BDDE استفاده شده است. تاثیر هیالورونیک اسید با وزن مولکولی بر لایه های میانی پوست موجب آبرسانی قوی آن و همچنین لیفت پوست خواهد شد. این مزوژل از هیالورونیک اسید با وزن مولکولی کم و زیاد ساخته شده است.

مزوژل پروایج

این مزوژل دارای آخرین نسل تکنولوژی در بیشتر شدن ظرفیت هیدراتاسیون، بیوسنتز فیبروبلاست ها، افزایش فعالیت سلولی، افزایش الاستینی و سنتز کلاژن می باشد. یکی از بهترین مزوژل ها برای جوانسازی زیر چشم می باشد.

مزوژل پروستلین

این مزوژل کره ای علاوه بر خاصیت جوانسازی و رفع چین و چروک پوست تاثیر خوبی روی درمان لک ها دارد. دارای حجم 2 سی سی است و در یک جلسه انجام می شود. دارای انواع: Blanc-B،Inner-B  ، Inner –BSE،Natural-B  می باشد.

نحوه ی تزریق  انواع مزوژل های جوانساز

بعد از استریل ناحیه، پزشک با استفاده از کانولا و با تکنیک های مخصوص مزوژل را تزریق می نماید.

توصیه های قبل از تزریق

ناحیه مورد نظر پاکیزه باشد وهیچ آرایشی نداشته باشد.

اگر دارو مصرف می کنید یا بیماری خاصی دارید به پزشک اطلاع دهید.

از مصرف الکل خودداری کنید.

اگر دارای عفونت باز و فعال هستید بعد از بهبودی مراجعه کنید.

مراقبت های بعد از انجام تزریق

از دستکاری محل تزریق خودداری کنید.

بعد از تزریق از پدهای یخی برای تسکین جای تزریق استفاده کنید.

از انجام فعالیت های سنگین اجتناب کنید.

از رفتن به سونا و استخر خودداری کنید.

روی ناحیه تزریق شده نخوابید.

هنگام خروج از منزل از ضد آفتاب استفاده کنید.

از استعمال دخانیات و مصرف الکل پرهیز کنید.

بعد از تزریق انواع مزوژل های جوانساز نتیجه  آنی مشخص است اما بعد از مدتی تاثیر اصلی آن نمایان می شود، ماندگاری بین 6 تا 9 ماه دارد و برای اینکه اثربخشی آن بالا رود باید  تکرار شود.

کلینیک زیبایی آوان با در اختیار داشتن دستگاه های روز دنیا و استفاده از متریال مصرفی با کیفیت و دارای تاییدیه زیر نظر پزشکان متخصص و مجرب مجموعه، آماده ارائه خدمات زیبایی و درمانی به شما عزیزان می باشد. لطفاً جهت مشاوره و اطلاع از قیمت ها با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید. برای مشاهده مقالات تقویت مو و درمان ریزش مو به سایت هیرآوان مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.