در سال های اخیر شاهد تغییر مطب های زیبایی  به مراکز پوستی و کلینیک های زیبایی هستیم. خدماتی که قبلاً در مطب های زیبایی ارائه می شد معمولاً محدود به ویزیت و جراحی های سرپایی بود، اما امروزه در کلینیک ها انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست ارائه می شود. کلینیک زیبایی در تهران با تعداد بالا وجود دارد، اما باید دید کدام کلینیک ها خدمات خوب به مراجعه کنندگان ارائه می دهند.

کلینیک زیبایی در تهران

مهم ترین خدماتی که کلینیک های زیبایی ارائه می دهند چیست؟

خدمات تزریقی مانند

تزریق فیلرها , جوان سازها ، بوتاکس، تزریق چربی ،پی ار پی و مزوتراپی

خدمات جوانسازی پوست با دستگاه

درمان لک های پوستی، جای اسکار جوش و زخم، از بین بردن چین و چروک ها، آبرسانی به پوست، لیفت پوست، درمان منافذ پوست، برداشتن خال و زگیل

لیزر

از بین بردن موهای زائد

خدمات تخصصی مو

کاشت مو، کاشت ابرو (که در کلینیک زیبایی آوان انجام نمیشود) و درمان ریزش مو

جراحی

بلفاروپلاستی، ساکشن غبغب و برداشتن ضایعات پوستی

درمان مشکلات پوستی

 درمان انواع بیماری های پوست و مو

تناسب اندام

 استفاده از دستگاه های لاغری

دستگاه ها و ابزارها

مهم ترین مساله دریک کلینیک زیبایی در تهران داشتن دستگاه های کاربردی و استاندارد است. امروزه با پیشرفت علم دستگاه های زیادی برای درمان مشکلات پوست  وجود دارد. دستگاه هایی مانند :

آر اف فرکشنال

این دستگاه با امواج رادیو فرکوئنسی به لایه های عمیق پوست نفوذ کرده و باعث تحریک کلاژن و احیای مجدد پوست می شود. از کاربردهای آر اف فرکشنال می توان به: از بین بردن جای جوش و زخم، درمان لک ها، بسته شدن منافذ باز پوست، لیفت پوست، درمان استرچ مارک و روشن شدن پوست اشاره کرد.

CO2 فرکشنال

یکی از معروف ترین لیزرها در امور پزشکی می باشد که دارای مزایای زیاد و عوارض کم است. به لایه های عمیق پوست نفوذ کرده و کلاژن‌ سازی را افزایش می دهد و همچنین CO2 روی ظاهر پوست نیز تاثیر گذار بوده و باعث بهبود آن می شود. لیزر Co2 فرکشنال دارای مزایای زیادی برای پوست می باشد که شامل:

لایه برداری، درمان هایپرپیگمنتیشن، کاهش چین و چروک ها وافتادگی پوست  است.

میکرودرم ابریژن

یکی از روش های قدیمی پاکسازی پوست میکرودرم ابریژن است. یک روش غیر تهاجمی وغیر شیمیایی برای لایه برداری و پاکسازی پوست می باشد. در این روش دستگاه با استفاده از نوعی کریستال از جنس اکسید آلومینیوم پوست را لایه برداری می کند. مکش دستگاه باعث جمع شدن کریستال از روی سطح پوست شده و جریان خون در سطح پوست افزایش می یابد و این امر منجر به فعال شدن سلول های فیبروبلاست می گردد.

میکرونیدلینگ

با استفاده از سوزن های ظریف روی پوست کانال های بسیار کوچک ایجاد می شود و این امر باعث تحریک کلاژن سازی و بهبود وضعیت پوست می گردد. گاهی ترکیب این روش با مزوتراپی که به مزونیدلینگ معروف است می تواند اثر گذاری را چند برابر کند.

انواع فیلرها

فیلرها یا پرکننده ها به دو دسته حجم دهنده و جوان ساز تقسیم می شوند. فیلرهای حجم دهنده برای رفع نقایص، عدم تقارن و حجم دهی و زیباتر شدن اجزای مختلف صورت استفاده می شوند، اما فیلرهای جوانساز برای آبرسانی و کلاژن سازی بیشتر انجام می شوند و خاصیت حجم دهی ندارند. تزریق فیلر برای اهداف زیر انجام می شوند:

حجم دهی به لب ها و گونه ها، زاویه سازی فک و چانه، از بین بردن خط خنده، از بین بردن خط غم ، پرکردن گودی زیر چشم، لیفت بینی، پرکردن شقیقه، آبرسانی و جوانسازی پوست

یکی از نکات مهی که قبل از مراجعه به هر کلینیک زیبایی در تهران باید در نظر داشته باشید این است که حتماً فیلرها یا هر نوع مواد مصرفی که برای شما استفاده می شود باید دارای تاییدیه باشد.

اگر به دنبال کلینیک زیبایی در تهران هستید که هم  دارای تمام دستگاه های جوانساز باشد و هم از مواد مصرفی استاندارد استفاده کند با محیطی امن و آرام، پیشنهاد می شود  حتماً به کلینیک آوان سر بزنید.

کلینیک زیبایی آوان با در اختیار داشتن دستگاه های روز دنیا و استفاده از متریال مصرفی با کیفیت و دارای تاییدیه زیر نظر پزشکان متخصص و مجرب مجموعه، آماده ارائه خدمات زیبایی و درمانی به شما عزیزان می باشد. لطفاً جهت مشاوره و اطلاع از قیمت ها با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمائید.

برای مشاهده مقالات تقویت مو و درمان ریزش مو به سایت هیرآوان مراجعه فرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.