انتخاب بهترین و مجهزترین کلینیک زیبایی برای انجام روش های جراحی و غیر جراحی می تواند تاثیر زیادی روی نتیجه کار داشته باشد. در حالی که کلینیک های زیبایی بسیاری وجود دارند، انتخاب یک کلینیک معتبر با تیم متخصص و با تجربه بسیار مهم است.

 

مجهزترین کلینیک زیبایی

 

نکات مهم در انتخاب یک کلینیک زیبایی معتبر چسیت؟

خصوصیات کلینیک معتبر را می توان به چند بخش تقسم نمود؛

بخش اول :ویژگی های مهم یک کلینیک زیبایی

تخصص و تجربه پزشکان و کادر درمان

اخذ مجوزهای لازم از سازمان های مربوطه

استفاده از فناوری پیشرفته و تجهیزات مهم

بخش دوم: خدماتی که ارائه می شود

اهمیت تنوع و البته کیفیت خدمات

بخش سوم: نظرات مشتریان

مطالعه نظرات و تجربیات دیگران می تواند یک راهنمای مفید برای انتخاب کلینیک باشد.

مجهزترین کلینیک زیبایی چه خدماتی را باید ارائه دهد؟

کلینیک های معتبر و مجهز قطعاً باید از بروز ترین دستگاه های جوانساز و درمان مشکلات پوستی بهره ببرند و همچنین باید از بهترین مواد مصرفی دارای تاییدیه و تاریخ انقضاء مشخص استفاده شود. دستگاه های تهیه شده باید  کامل و بر حسب نیاز مراجعه کنندگان باشد. خدماتی که معمولاً در کلینیک های زیبایی معتبر ارائه می شود به شرح زیر است:

آر اف فرکشنال

روشی غیر جراحی است که با ایجاد گرمایش در لایه های عمیق پوست باعث افزایش تولید الیاف کلاژن و الاستین پوست می شود. کاربردهای آر اف فرکشنال شامل: درمان چین و چروک های سطحی، لیفت پوست، بسته شدن منافذ پوست، بهبود جای اسکار و بهبود ترک های پوستی می باشد.

CO2 فرکشنال

یک فناوری است که برای درمان مشکلات پوستی گوناگون استفاده می شود. در این روش با استفاده  از گاز دی اکسید کربن که به شکل نور لیزر روی پوست تابیده می شود، باعث تحریک و تولید کلاژن و در نتیجه جوانسازی پوست می شود. مزایای CO2 فرکشنال: لایه برداری پوست، رفع خطوط و چین و چروک، رفع جای سوختگی سطحی، برداشتن زگیل و خال، رفع ضایعات پوستی و افزایش قوام پوست است.

هایفوتراپی

یکی از موثرترین درمان های غیر تهاجمی برای بهبود ارتقاء پوست محسوب می شود.هایفوتراپی همان سونوگرافی متمرکز با شدت بالا است که با امواج فراصوت در عمق پوست اثر گذاری دارد و موجب لیفت پوست و بهبود بافت پوست می شود.

پی آرپی

پی آرپی که به معجزه قرن معروف است برای درمان انواع مشکلات پوستی، همچنین درمان بیماری های دیگر کاربرد دارد. در این روش بعد از خون گیری از فرد، پلاکت جداسازی شده و پلاسمای غنی شده از پلاکت مجدداً به فرد تزریق می شود. این روش درمانی برای بهبود تیرگی زیر چشم، بهبود چین و چروک ها، بهبود حالت ارتجاعی پوست و درمان ریزش مو موثر است.

دستگاه های لیزر موهای زائد

بی شک یکی از دغدغه های افراد به ویژه بانوان رفع و از بین بردن موهای زائد است که خوشبختانه در سال های اخیر با پیشرفت علم این مشکل حل شده است. لیزر موهای زائد از پر طرفدارترین روش های زیبایی است که اگر به وسیله دستگاه های به روز و استاندارد انجام شود دارای نتایج رضایت بخشی است. یکی از مهم ترین خدماتی که در مجهزترین کلینیک زیبایی باید به نحو احسن انجام شود ( به دلیل پرمتقاضی بودن این روش)، لیزر موهای زائد است.

تزریق فیلر

تزریق فیلر یکی از روش های محبوب برای جوانسازی، قرینه سازی و حجم دهی به نواحی مختلف صورت و بدن می باشد. فیلرها به دو دسته حجم دهنده و مزوژل های جوانساز تقسیم می شوند. فیلرهای حجم دهنده برای حجم دهی به لب، گونه، چانه، رفع گودی زیر چشم، اصلاح فرم بینی و زاویه سازی فک استفاده می شوند، اما مزوژل های برای آبرسانی، تحریک کلاژن و جوانسازی پوست کاربرد دارند.

تزریق چربی

یکی از ایمن ترین روش های زیبایی است که علاوه بر حجم دهی در نواحی مختلف، باعث افزایش کلاژن سازی نیز می شود. بعد از گرفتن چربی از بدن خود فرد و انجام فرآیند های لازم، چربی ها آماده تزریق هستند. یکی از مزایای این روش نسبت به تزریق فیلر ماندگاری بالا و عدم واکنش آلرژیک است.

مزوتراپی

با استفاده از مواد مغذی (کوآنزیم ها، ویتامین ها، هیالورونیک اسید، آمینو اسید ها، آنتی اکسیدان ها و مواد معدنی) به لایه میانی پوست، موجب بهبود کیفیت پوست می شود. از کاربردهای مزوتراپی می توان به آبرسانی عمیق پوست، درمان لک های تیره، بهبود چین وچروک ها، بهبود جای اسکار، بسته شدن منافذ باز پوست و درمان ریزش مو اشاره کرد.

مجهزترین کلینیک زیبایی علاوه بر تجهیزات مدرن و استاندارد باید توسط پزشکان متخصص و کادر مجرب اداره شود، همچنین داشتن محیطی ایمن و بهداشتی می تواند باعث ایجاد حس خوشایند برای مراجعه کنندگان شود که این نکته به ظاهر بی اهمیت در جذب مشتری بسیار موثر است.

کلینیک زیبایی آوان با در اختیار داشتن دستگاه های روز دنیا و استفاده از مواد مصرفی با کیفیت و دارای تاییدیه زیر نظر پزشکان متخصص و مجرب مجموعه، آماده ارائه خدمات زیبایی و درمانی به شما عزیزان می باشد. لطفاً جهت مشاوره و اطلاع از قیمت ها با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمائید.

برای مشاهده مقالات تقویت مو و درمان ریزش مو به سایت هیرآوان مراجعه فرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.