بدون اغراق یکی از رایج ترین روش های زیبایی، لیزر موهای زائد است. این روش باعث شده تا افراد به سریع تری و آسان ترین راه ممکن به هدف خود برسند و به همین دلیل بسیار محبوب و پرمتقاضی است. اما نکته مهم نوع ارائه خدمات و نتیجه مطلوب برای مراجعه کنندگان است، به همین دلیل  برای بسیاری از افراد این سوال پیش می آید که بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران کجاست؟ یا دارای چه خصوصیاتی باید باشد؟ یکی از موارد حائز اهمیت که در مراکز لیزر باید رعایت شود، داشتن دستگاه های با کیفیت و مدرن است که در خدمات ارائه شده نقش اساسی ایفا می کند.

لیزر موهای زائد در تهران

 

لیزر موهای زائد چیست؟

لیزر یک فناوری پیشرفته است که برای حذف موهای زائد از پالس های نور مدت دار در جهت منطقه هدف استفاده می کند. نور لیزر تنها روی ملانین (رنگدانه) فولیکول مو اثر گذاری دارد و به سایر قسمت های پوست آسیبی نمی رساند. هدف تنها آسیب به فولیکول مو (ریشه مو) می باشد، این فرآیند این گونه است که نور لیزر توسط رنگدانه جذب شده و فولیکول مو تخریب می شود و دیگر مویی رشد نمی کند.

مزایای لیزر موهای زائد

از بین رفتن موهای زائد

نتیجه سریع

لطافت پوست

از بین رفتن موهای زیر پوستی

از بین رفتن جوش های زیر پوستی

ماندگاری بالا

بدون درد

بدون عوارض و دوران نقاهت

ویژگی های بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران

استفاده از تجهیزات وتکنولوژی روز

از مهم ترین مشخصه یک مرکز خوب داشتن دستگاه های پیشرفته و بروز است که در نتیجه بسیار تاثیر گذار است.

داشتن تیم مجرب

راز موفقیت یک کلینیک خوب داشتن تیم مجرب است که متشکل از پزشکان متخصص، اپراتور و پرسنل مجرب می باشد.

محیطی امن و بهداشتی

رعایت محیط بهداشتی و فضای آرام باعث انتقال حس خوب به مراجعه کنندگان می شود (داشتن سری جداگانه برای هر فرد و محیطی استریل شده).

تجربیات افراد مختلف

بهترین تبلیغ و تضمین برای یک کلینیک، رضایت مراجعه کنندگان است. همچنین افراد مختلف از این طریق می توانند از میزان کیفیت خدمات اطلاع پیدا کنند.

خدمات بعداز درمان

پشتیبانی و ارائه خدمات بعد از درمان، یکی از ویژگی های مهم کلینیک های لیزر موهای زائد در تهران است.

عوارض لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد همان طور که توضیح داده شد روشی ایمن و بدون عوارض است، اما اگر توسط افراد غیر متخصص و در مراکز نامعتبر انجام شود می تواند عوارض زیر را ایجاد کند؛

جای زخم

سوختگی پوست

عفونت های باکتریایی

ایجاد تاول یا تورم پوست

برگشت  مجدد مو

اقدامات بعد از انجام لیزر موهای زائد

از قرار گرفتن طولانی و بدون محافظت زیر نور خورشید خودداری کنید.

از برنزه کردن پوست خود با آفتاب و سولاریوم اجتناب کنید.

از کرم ها و پمادهای تجویز شده استفاده کنید.

تا 24 ساعت دوش آبگرم نگیرید

هنگام خروج از منزل از ضد آفتاب مناسب استفاده کنید.

تعداد جلسات مورد نیاز

تعداد جلسات در هر فرد با توجه به وضعیت جسمانی، مراقبت های بعد از آن و … متفاوت است، اما معمولاً باید 8 جلسه با فاصله مشخص انجام شود و بعد از آن تنها سالی یک بار انجام می شود.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران مرکزی است که تمام نکات بالا را رعایت کند و در عین حال همیشه به روز باشد و از دستگاه های جدید و استاندارد استفاده کند. یکی دیگر از نکات مهم قبل از انجام لیزر موهای زائد آگاهی کامل است که در نتیجه کار بسیار تاثیر گذار است. به عنوان مثال: لیزر روی موهای بور و نازک تاثیری ندارد یا انجام لیزر روی پوست برنزه باعث سوختگی می شود و نکته آخر، حتماً تعداد جلسات لیزر را تکمیل کنید تا به نتیجه دلخواه دست پیدا کنید.

کلینیک زیبایی آوان با در اختیار داشتن دستگاه های روز دنیا و استفاده از مواد مصرفی با کیفیت و دارای تاییدیه زیر نظر پزشکان متخصص و مجرب مجموعه، آماده ارائه خدمات زیبایی و درمانی به شما عزیزان می باشد. لطفاً جهت مشاوره و اطلاع از قیمت ها با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمائید.

برای مشاهده مقالات تقویت مو و درمان ریزش مو به سایت هیرآوان مراجعه فرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.