یکی از پرطرفدارترین کارهای زیبایی برجسته سازی و جوان سازی لب ها  می باشد که از مزایای آن می توان به برگرداندن حجم از دست رفته لب ها به دلیل افزایش سن، افزایش حجم لب در لب ها نازک، متقارن کردن لب و جوان سازی و خوش فرم کردن لب ها اشاره کرد. تزریق ژل لب با تکنیک های مختلفی  و متنوعی انجام می شود.

تزریق ژل لب

انواع تکنیک تزریق ژل لب

همان گونه که گفته شده تکنیک های تزریق لب از تنوع بالایی برخوردار است که پزشک با توجه به فرم لب ها  و سلیقه مشتری یکی از آن ها را انتخاب می کند. انواع تکنیک ها عبارتند از: ژل لب کلاسیک، عروسکی، روسی، نچرال، کمانی، هالیوودی و …

تزریق ژل لب هالیوودی

این مدل لب را بیشتر در تلویزیون و روی لب های هنرپیشه ها دیده اید. در این مدل لب بالا و پائین هر دو به افزایش حجم نیاز دارند و بعد از تزریق لب ها بیشتر به چشم می آیند.

تزریق  ژل لب مدل کمانی

تمرکز بیشتر روی لب بالا است و به آن فرم داده می شود برای افرادی که ظاهری طبیعی می خواهند یا قصد جوان سازی لب ها را دارند مناسب می باشد.

تزریق ژل لب روسی

همان طور که می دانید دختران روسی به زیبایی در جهان معروف اند و در تکنیک روسی ژل با حجم بیشتر در مرکز لب تزریق می شود.

تزریق ژل لب عروسکی

در این مدل لب پایین شما حجیم تر از لب بالا می شود و لب های شما مانند یک عروسک باربی بسیار به چشم می آید و جذابیت چهره ی شما را بیشتر می کند.

تزریق ژل لب مدل قلبی

این مدل طرفداران زیادی دارد و نسبت به سایر مدل ها خاص تر می باشد ، این تکنیک بسیار حرفه ای انجام می شود و قسمت قلبی لب ها بدون جراحی بازسازی می شود.

نکات مهم قبل از تزریق ژل لب

واقع بین باشید

ممکن است فرم لبی که می خواهید برای شما امکان پذیر نباشد یا چهره ی شما را از حالت طبیعی خارج کند پس بهتر است واقع بین باشید و با توجه به چهره و لب های خود و همچنین مشورت با پزشک  فرم مورد نظر را انتخاب کنید. نسبت های صورت در انجام اعمال زیبایی بسیار حائز اهمیت می باشد.

آگاهی از اینکه در چه قسمتی از لب ها تغییر می خواهید

قبل از مراجعه کمی راجع به آناتومی لب خود تحقیق کنید، به عنوان مثال می خواهید لب های بالا را تقویت کنید یا لب های پائین را، یا حتی هردو را به میزان مشخص و به صورت کاملاً نچرال و طبیعی، این کار به شما کمک می کند تا با مشورت با پزشک بهترین نتیجه حاصل شود.

تزریق مقدار کمی از ژل

بهتر است در جلسه اول مقدار کمی ژل تزریق کنید و اگر نتیجه رضایت بخش بود می توانید در جلسات بعدی حجم آن را بیشتر کنید.

انتخاب فیلر  مناسب

یکی از مهم ترین بخش های تزریق ژل انتخاب فیلر یا ژل مناسب و دارای تاییدیه می باشد. انتخاب غلظت مناسب با توجه به فرم لب های فرد را پزشک متخصص تشخیص می دهد.

نحوه ی تزریق ژل لب

بعد از انجام بی حسی موضعی و استریل ناحیه مورد نظر، پزشک با توجه به فرم لب فرد و با استفاده از تکنیک های مخصوص تزریق را انجام می دهد.

توصیه های بعد از تزریق ژل

از خوردن خوراکی های سفت و خیلی داغ  اجتناب کنید.

روی ناحیه تزریق شده نخوابید.

ناحیه تزریق شده را دستکاری نکنید.

استخر، سونا، حمام آفتاب و سولاریوم ممنوع است.

از انجام فعالیت های سنگین پرهیز کنید.

از کمپرس یخ روی ناحیه بعد از تزریق برای جلوگیری از کبودی استفاده کنید.

ماندگاری تزریق ژل لب چقدر است؟

بستگی به عوامل متعددی مانند وضعیت جسمانی فرد، نوع فیلر تزریقی و حجم تزریق شده دارد، اما معمولاً بین 4 تا 8 ماه ماندگاری دارد.

به قول خانم دکتر نگار بحر العلومی تزریق ژل لب یکی از روش های جوانسازی و زیبایی است که بسیار در چهره ی فرد تاثیر گذار است از این رو بسیار مهم است که توسط پزشکان متخصص و مجرب و در مراکز معتبر انجام شود تا وقت و هزینه صرف شده برای فرد نتیجه مطلوبی به همراه داشته باشد.

کلینیک زیبایی آوان با دراختیار داشتن دستگاه های روز دنیا و استفاده از متریال مصرفی با کیفیت و دارای تاییدیه زیر نظر پزشکان متخصص و مجرب مجموعه، آماده ارائه خدمات زیبایی و درمانی به شما عزیزان می باشد. لطفاً جهت مشاوره و اطلاع از قیمت ها با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

لطفا بر روی لینک تخصصی مو hairavan.clinic کلیک فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.