در این مقاله قصد داریم با بهترین برند لیفت نخ آشنا شویم .یکی از روش هایی که بسیار موثر است  در جوانسازی به ویژه در قسمت تحتانی  صورت، استفاده از نخ ها  و لیفت صورت با نخ است. نخ ها دو اثر کلی دارند؛ یک اثر آنی است که ما همان لحظه مشاهده می کنیم، و اثر دوم یا ثانویه زمانی است که در داخل پوست شروع به جذب شدن می کند و باعث کلاژن سازی می شود، که بهترین پیک و اثر کلاژن سازی و جوانسازی را بعد از ماهها به ارمغان می آورد.

 

لیفت نخ به چه صورت انجام می گیرد؟

در این روش با نخ های مخصوص این کار، که در ادامه راجع به آن صحبت می کنیم، پوست صورت لیفت می شود. با قرار دادن نخ زیر پوست به منظور لیفت و بالا کشیدن نواحی مختلف پوست انجام می شود. که اثر بخشی آن معمولا بین 1 تا 3 ماه و ماندگاری آن اگر ازبهترین برند لیفت نخ استفاده شود 12 تا 18 ماه می باشد.

 

بهترین برند لیفت نخ

انواع بهترین برند لیفت نخ

نخ کاگ

نخ های خارداری هستند، یکی از دلایل استفاده از این نخ ها استحکام بالا آن می باشد که به بافتهای پوست متصل می شوند و باعث کلاژن سازی بیشتر می شوند.

نخ مونو

 

نخ های مونو برخلاف نخ کاگ صاف و بدون شیار و خار هستند. این نخ ها تاثیر زیادی روی بالا کشیدن و لیفت صورت ندارند و بیشتر باعث کلاژن سازی و جوانسازی پوست می شوند.

نخ پیچ دار

 

این نوع نخ بیشتر ایجاد حجم می کند، این نخ ها باعث پرشدن نواحی فرورفته صورت می شود و صورت را به فرم و شکل دلخواه درمی آورد.

نخ PGA

 

نخ های PGA یا نخ های چند رشته ای، پوست را تحریک می کنند و باعث التهاب پوست می شوند که این عمل در نهایت منجر به کلاژن سازی می گردد. این نخ ها نسبت به سایر نخ ها التهاب بیشتری را ایجاد می کنند.

نخ های خاردار با تعلیق آزاد

 

در این روش از سوزن هایی ماند سوزن های نخاعی (سوزن های تو خالی ) با استفاده از نخ های خاردار با ایجاد برش هایی که قبلا در پوست با سوزن ایجاد شده است در زیر پوست با توجه به نقاطی که پزشک متخصص مشخص کرده در داخل چربی پوست وارد می کنند این برش ها معمولا بین 1 تا 2 میلیمتر می باشند و پس از انجام کار از پوست خارج می شوند. نخ های که استفاده می شوند با توجه به نوع چروک ها با یکدیگر متفاوت هستند. برای صورت معمولا از 18 نخ خاردار استفاده می شود. البته در افراد مختلف این عدد متغیر می باشد.

 

نخ های فیلامنت طلایی

 

این نخ از طلای 24 عیار ساخته شده است، به همین دلیل از گرانترین و لوکس ترین نخ های موجود می باشد. و بیشتر در انگلیس مورد استفاده قرار می گیرد.

نخ سیلوئت آمریکایی

 

نخ سیلوئت که به آن نخ عروسکی هم گفته می شود، یکی از بهترین نخ های موجود  در دنیا می باشد که به وسیله تعلیق بخیه و قیف هایی که در جراحی مورد استفاده قرار می گیرند انجام می شود.

نخ Hurricane

در این روش نخ به صورت پیچ خورده یا مارپیچ انجام می شود که باعث التهاب و خون رسانی بیشتر می شود و بیشتر باعث از بین بردن چروکها و جوانسازی میشود تا لیفت.

نخ کلاژن

 

این نخ برای افرادی با پوست هایی با بافت نرم گزینه مناسبی است، در این روش کلاژن سازی افزایش می یابد و باعث جوانسازی پوست می گردد.

 

کاربرد لیفت نخ چیست ؟

 

 از نخ ها علاوه بر اینکه به عنوان لیفت برای افتادگی صورت استفاده می کنیم جدیداً از نخ ها مونو که بسیار ظریف هستند به عنوان پرکننده و حجم دهنده استفاده می کنیم.  از این نخ ها می توانیم حتی در لب یا خطوط پنجه کلاغی استفاده کنیم . در این روش نخ ها  به صورت شبکه ای گذاشته می شوند و باعث تحریک کلاژن سازی می شوند و آن منطقه را برای ما پر می کنند. یه سری نخ ها هم هستند که به هدف لیفت انجام می شوند. نخ هایی که برای لیفت انجام می شوند برای نیمه فوقانی صورت با نیمه تحتانی و میانی صورت با هم متفاوت هستند.

نخ هایی که برای قسمت تحتانی صورت استفاده می کنیم می توانند نخ های یک سوزنه باشند یا نخ های دو سوزنه مثل برند سیلوئت که معمولاً 2 تا سوزن دارند که ایجاد لیفت بیشتری می کنند و بیشتر برای غبغب ، خط خنده و اصطلاحاً خط اندوه  استفاده می شوند ، چون باید از نخ های قوی تری استفاده کنیم که قدرت  کشش پوست را بالا ببرند. یه سری نخ های ظریف تری هم داریم که کار لیفت را انجام می دهند ولی به دلیل ظرافتی که دارند در قسمت فوقانی صورت بیشتر استفاده می شوند مثل پیشانی ، لیفت گوشه ابرو و یا گوشه چشم انجام می شود.

بهترین برند لیفت نخ:

بهترین برند لیفت با نخ برندی است که موجب افزایش تولید کلاژن سازی میشود و همچنین از ماندگاری بالاتری برخوردار است.

 

لیفت با نخ برای چه صورتهای مناسب است

 

معمولا لیفت با نخ برای صورتهای خیلی پر توصیه نمی شود به این دلیل که  صورت این افراد بافت سنگین تری دارند و کاندید مناسبی برای لیفت با نخ نیستند در واقع لیفت با نخ برای صورتهایی توصیه می شود که صورتهای متوسط یا رو به لاغری دارند، که در این افراد حداکثر نتیجه حاصل می شود. افرادی که بین 30 تا 50 سال هستند و افتادگی سطحی دارند بهترین کاندید برای این روش هستند و همینطور کسانی که حجم زیادی به دلیل ورزش و رژیم غذایی از دست دادند و صورت افتادگی پیدا کرده اند می توانند با این روش به برطرف کردن افتادگی پوست خود کمک کنند.

عوارض لیفت با نخ

 

نخ ها اگر در شرایط استریل گذاشته شوند وبرای  افرادی که  کاندید مناسب هستند  استفاده شوند معمولا عوارضی را به همراه ندارند.

ماندگاری نخ های لیفت

ماندگاری بستگی به کیفیت نخ مورد استفاده دارد ، استفاده از نخ های با کیفیت و دارای تاییدیه یکی از عوامل مهم در ماندگاری لیفت با نخ می باشد.

که ما در مجموعه زیبایی آوان با استفاده از بهترین برند لیفت نخ موجود و ارائه بهترین خدمات پوستی و زیبایی در خدمت شما عزیزان هستیم . برای مشاوره و اطلاعات راجع به انواع خدمات زیبایی و اطلاع از قیمت ها با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.