حتماً تا به حال پوست شفاف و بدون نقص و چهره ی متناسب  سلبرتی ها برای شما هم جذاب وحسرت برانگیز بوده است. البته که بخشی از این زیبایی را مدیون اقدامات زیبایی هستند که انجام داده اند. حالا می خواهیم تعدادی از اقدامات زیبایی سلبریتی ها را با هم بررسی کنیم.

 

Adele (ادل)

کمتر کسی است که با این خواننده معروف بریتانیایی آشنا نباشد. او جز محبوب ترین ها در عصر ماست. این خواننده دارای چهره زیبا و جذابی است که البته با انجام امور زیبایی، زیباتر نیز شده است. همان طور که می دانید ادل بعد از کاهش وزن زیاد و همین طورتاثیر این کاهش بر بافت نرم پوست دچار چین و چروک های شدید و افتادگی پوست گردید. این خواننده با تکنیک های زیبایی و استفاده از متریال مرغوب بافت از دست رفته نواحی مانند: خطوط ماریونت، گونه ها، خط خنده و دور چشم را ترمیم کرده است، همچنین استفاده از هیالورونیک اسید در برگشت بافت های نرم بسیار تاثیر گذار بوده است.

اقدامات زیبایی سلبریتی ها

Jennifer Lopez (جنیفر لوپز)

خواننده و بازیگر آمریکایی که به دلیل اینکه بسیار جوان تر از سن خود نشان می دهد باعث تعجب همگان شده است. البته که دارای زیبایی طبیعی می باشد اما بی شک برای حفظ و نگهداری این زیبایی ذاتی کارهای زیبایی نیز انجام داده است. جوانسازی دور چشم، گردن و فک –  بوتاکس پیشانی و فیلر خط خنده از جمله اقدامات زیبایی است که جنیفر انجام داده است. (یکی از بیشترین اقدامات زیبایی سلبریتی ها تزریق بوتاکس و فیلر خط خنده می باشد).

اقدامات زیبایی سلبریتی ها

Courtney Love (کورتنی لاو)

این خواننده که به زودی وارد دهه ششم از زندگی خود می شود، به دلیل مراقبت ها و اقدامات پوستی به موقع،  بسیار جوان تر از سن خود به نظر می رسد. تزریق بوتاکس، فیلر و اصلاح چانه از اقدامات زیبایی است که این هنرپیشه جذاب انجام داده است.

اقدامات زیبایی سلبریتی ها

Bella Hadid (بلا حدید)

این مدل  و مانکن آمریکایی به جز جراحی های زیبایی که انجام داده است، مهم ترین کاری که برای تناسب اجزای چهره خود انجام داده، رعایت نسبت طلایی و طبیعی بودن فرم گونه و لب ها با تزریق فیلر است.

اقدامات زیبایی سلبریتی ها

Kate Middelton (کیت میدلتون )

تغییرات چهره این بازیگر در مقایسه با قبل کاملاً مشهود است. اقدامات زیبایی سلبریتی ها  معمولاً نامحسوس است و تنها با مقایسه عکس های قبل آن ها  می توان متوجه تغییرات شد. کارهای زیبایی کیت شامل: بوتاکس گوشه ی چشم و خطوط پنجه کلاغی، تزریق بوتاکس در ناحیه پیشانی و از بین بردن چین و چروک های این ناحیه، تزریق بوتاکس کنار بینی و از بین بردن چروک هایی که هنگام خنده کنار بینی ایجاد می شود، از بین بردن خط خنده و خط اشکی با تزریق فیلر، فرم دهی به لب ها با تزریق فیلر به ویژه در لب بالا و جوان سازی پوست می باشد.

اقدامات زیبایی سلبریتی ها

Lele Pons (لی لی پانز)

این بازیگر با انجام کارهای زیبایی دندانپزشکی و جراحی پلاستیک موجب تغییرات زیادی در چهره خود شده است. البته خود او هم این مساله را کتمان نکرده و بارها گفته در نوجوانی زیبا نبوده و از اعتماد بنفس پائینی برخوردار بوده و بسیار فرد خجالتی بوده است.

اقدامات زیبایی سلبریتی ها

Michelle Pfeiffer (میشل فایفر)

میشل با بازی های تاثیر گذار خود در فیلم های ماندگار جایگاه ویژه ای در دل مخاطب دارد. این بازیگر با وجود میانسالی هنوز جذابیت خود را با اقدامات به موقع پوستی و زیبایی حفظ کرده است. خط فکی، گونه ها، فرم دهی به لب ها از جمله اقداماتی است که انجام داده است و البته تمام کارها با حفظ اجزای کلیدی صورت انجام شده و بسیار طبیعی و زیبا است.

اقدامات زیبایی سلبریتی ها

به چند نمونه از اقدامات زیبایی سلبریتی ها اشاره کردیم وهدف از بازگو کردن آن،  آگاهی شما از اقدامات زیبایی است که قصد انجام آن را دارید، در حقیقت چیزی که ما را زیباتر می کند داشتن تناسب و حفظ فرم طبیعی بین اجزای چهره می باشد و یک باور غلط که متاسفانه بسیار هم فراگیر شده است، این است که هر چقدر لب ها و گونه ها حجیم تر باشد و فرم ابروها غیر عادی تر،  فرد زیباتر است! اما در حقیقت هر قدر بین اجزای صورت تناسب ایجاد شود فرد چهره ی زیباتر و طبیعی تری خواهد داشت.

کلینیک زیبایی آوان با در اختیار داشتن دستگاه های روز دنیا و استفاده از متریال مصرفی با کیفیت و دارای تاییدیه زیر نظر پزشکان متخصص ومجرب مجموعه، آماده ارائه خدمات زیبایی و درمانی به شما عزیزان می باشد. لطفاً برای مشاوره و اطلاع از قیمت ها با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمائید.

برای مشاهده مقالات تقویت مو و درمان ریزش مو به سایت هیر آوان مراجعه فرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.